We gaan langdurige relaties met onze klanten aan, waarin we onszelf iedere dag opnieuw uitdagen om nóg meer en nóg betere resultaten voor hen kunnen behalen. Ons werk gaat verder dan zorgen voor meer leads.
We werken vanuit de probleemstellingen van onze klanten. Het kan best voorkomen dat een klant ons in eerste instantie wil inhuren voor conversie-optimalisatie, maar dat we er via strategiesessies, analyses en onze online dashboards erachter komen dat het probleem niet bij de leadverhoging zit, maar in de opvolging van de leads. Bij al onze klanten mogen we in de keuken kijken, zodat we vanuit data ook de juiste adviezen en ondersteuning kunnen bieden.
‘Online’ moet naadloos kunnen aansluiten op ‘Offline’, waarbij we ook kijken naar de randvoorwaarden. Een goed voorbeeld hierbij is; dat klanten ons ook inschakelen om online recruitment programma’s uit te rollen, zodat parels zoals jij worden herkend.
Alles begint met de strategie en doelstellingen van de klant. Op basis daarvan bepalen we hoe we samen de uitdaging aan gaan. Om dit te realiseren krijgt iedere klant bij ons zijn eigen team van specialisten en een marktleidersprogramma met een maatwerkpakket van onze online marketing specialisaties.
Jouw uitdaging start altijd met een gedegen opleidingsprogramma
Of je nu bij ons aan de slag gaat als een junior of senior: je start met een opleidingsprogramma dat samengesteld is door één van onze Leadrs. We nemen je mee in onze zienswijze, werkwijzen en de ins en outs binnen jouw vakgebied, zodat je de beste resultaten kunt behalen voor onze klanten.We leiden overigens niet alleen onze (nieuwe) medewerkers op tot specialisten binnen het online marketing vakgebied. Onze klanten volgen ook trainingen en workshops, zodat onze samenwerking nog meer de diepte in kan gaan.