Dit is wat we doen.

SEA Scan.

Wil je weten of de kwaliteit van jouw campagnes ten opzichte van de concurrentie nog goed is? Laat ons dan een SEA scan doen. De SEA scan geeft je inzicht in de kwaliteit van je Google Ads campagnes en brengt alle verbeterkansen in kaart. Zodat jij een totaaloverzicht hebt in hoe je marketeer of marketingteam de campagnes kan verbeteren.

SEA Scan

Jij bent eindverantwoordelijk voor de Google Ads campagnes van jouw bedrijf – of je bent de directeur. En je wilt weten of de kwaliteit van jouw campagnes ten opzichte van de concurrentie nog goed is. Immers steek je er dagelijks genoeg geld in. Worden alle nieuwe Google innovaties al toegepast? Zijn er mogelijkheden om met bid tools, scripts of automation efficiënter te zijn? Valt er nog meer rendement uit je campagnes te halen? Je kunt dit zelf niet geheel goed beoordelen en wilt graag een objectieve benchmark.

5 vragen voor jou als beslisser

Soms twijfel je aan de kwaliteit van de lopende campagnes. Staan de instellingen goed? Wordt gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die Google Ads te bieden heeft? Loop je omzet mis doordat iets niet juist ingericht is?

Als de campagnes goed ingericht zijn, de basis juist staat en meegegaan wordt in alle ontwikkelingen, sta je sterker in de Google Ads veiling. Google Ads wordt continu doorontwikkeld en als jouw campagnes zich mee ontwikkelen, betaal je relatief lagere kosten per klik– en nog beter – ook per lead of aankoop. En daardoor leveren je campagnes dus meer op.

Google voert continu innovaties door – en je concurrenten zitten ook niet stil. Om een Google Ads campagne succesvol te maken en te houden is het van groot belang om constant te blijven optimaliseren en – na testen, uiteraard – mee te gaan in de innovaties die aangeboden worden. Je wilt weten of die innovaties zijn toegepast en of dit nog geoptimaliseerd kan worden. Denk hierbij vooral aan innovaties op het gebied van automation, waarin veel ontwikkelingen geweest zijn de afgelopen jaren.

 

Kansen genoeg in Google Ads, dat je misschien soms door de bomen het bos niet meer ziet. Een kleine, verstopte wijziging kan voor grote prestatieverbeteringen zorgen. Jij bent benieuwd of er nog kansen zijn die jij momenteel laat liggen. Bijvoorbeeld hoe de toepassing van tools, scripts of automation het campagnebeheer kan versimpelen en tegelijkertijd het resultaat sneller kan verbeteren.

 

Losse adviezen en tips – daar is helemaal niets mis mee. Maar jij bent op zoek naar een overzichtelijk rapport met daarin een totaaloverzicht van de kwaliteit van je Google Ads campagnes en de grootste verbeterkansen.

 

Meer rendement uit elke euro die je in je campagnes steekt met de SEA scan

Het gaat jou niet om het aantal klikken of om wat er precies op de website gebeurt. Het gaat erom dat het geld wat in de campagnes gestoken wordt, ook daadwerkelijk wat oplevert. En dat snappen wij. Bij Leadrs richten we ons altijd op het behalen van resultaat uit campagnes. En dat is wat we je willen helpen bereiken. Wanneer je de adviezen toepast zijn wij er dan ook van overtuigd dat het rendement uit je campagnes hoger wordt.

Dit is waar we onze vaste klanten dagelijks over adviseren en wat we hen helpen bereiken.

De SEA scan geeft je inzicht in de kwaliteit van je Google Ads campagnes en brengt alle verbeterkansen in kaart. Zodat jij een totaaloverzicht hebt in hoe je marketeer of marketingteam de campagnes kan verbeteren.

Wat kun je verwachten van de SEA scan?

Wij gaan aan de slag met een scan van jouw campagnes. We beoordelen de campagnes op 50+ factoren die de prestaties en het rendement kunnen beïnvloeden. Hierbij scoren we de prestaties waardoor je inzicht krijgt in de grootste kansen om je prestaties te verbeteren.

We kijken hierbij naar o.a. de volgende factoren:

  • Accountinrichting
  • Campagne inrichting
  • Zoekwoorden en uitsluitingszoekwoorden
  • Advertentieteksten en extensies
  • Toepassing van innovaties / automation
  • Grootste kansen

Geïnteresseerd in de SEA Scan?

Wil je meer weten over online advertentie campagnes en hoe je daarmee jouw potentiële klant op een effectieve manier kunt bereiken? Neem contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina!

SEA Scan

Enter your description
1320 Eenmalig
  • Uitgebreide SEA Scan
  • Uitgebreid SEA Adviesrapport door specialist
  • Inzicht in innovaties, automation en kansen
  • Oplevering inclusief checklist, adviesrapport, toelichting en advies

Wil je een SEA scan doen voor jouw campagnes? Neem contact met ons op!

Contactformulier

Schrijf een bericht