HomeReferentiesVan Mill

Van Mill

Door middel van nieuwe pagina’s en optimalisaties aan de huidige pagina’s is de organische vindbaarheid en het conversiepercentage van de werkplaats van Van Mill verbeterd.
+ 538,31%
Organische sessies
+ 1.840%
Behaalde doelen
+ 203,93%
Conversiepercentage

 

Samen met Van Mill hebben we een plan opgezet om meer werkplaatsdoelen te behalen door middel van een betere organische vindbaarheid. Daarom is Leadrs voor Van Mill niet alleen aan de slag gegaan met het schrijven van nieuwe pagina’s. We zijn ook aan de slag gegaan met het optimaliseren van de huidige pagina’s om meer organisch verkeer naar de website te trekken en het conversiepercentage te verhogen.

Doel

Het doel van de optimalisatie van de huidige pagina’s en het schrijven van de nieuwe pagina’s was om een betere positie te verkrijgen op belangrijke zoekwoorden. Daarnaast is de meta data geoptimaliseerd met als doel het verhogen van de CTR. Bovendien zijn de pagina’s geschreven en geoptimaliseerd met als doel om meer conversies binnen te halen.

Plan van aanpak

Voor het optimaliseren van de werkplaats is een contentstrategie opgesteld, waarbij is gekeken hoe de huidige pagina’s geoptimaliseerd kunnen worden en welke nieuwe pagina’s mogelijk interessant zijn. Om te bepalen op welke woorden we de huidige pagina’s willen optimaliseren en welke nieuwe pagina’s interessant zijn, is er een zoekwoordonderzoek uitgevoerd. Dit zoekwoordonderzoek is gedaan op basis van de diensten die Van Mill aanbiedt in hun werkplaats.

Hierbij is specifiek gekeken naar de diensten in combinatie met Opel. Van Mill bedient namelijk enkel Opel klanten. Om te voorkomen dat Van Mill te veel gaat concurreren met de andere bedrijven van de Amega groep is er gekozen om de pagina’s altijd te optimaliseren op zoekwoorden in combinatie met Opel. Zodat enkel de juiste doelgroep wordt benaderd.

Contentstrategie voor meer organische doelen
Opel Werkplaats van Mill is onderdeel van de contentstrategie, waarmee organische vindbaarheid wordt geoptimaliseerd
  • Aanleiding

    Meer organisch verkeer naar de website trekken en het conversiepercentage verhogen om uiteindelijk meer doelen te behalen voor de Van Mill werkplaats.

  • Plan van aanpak

    Het opzetten van een contentstrategie om huidige pagina’s te optimaliseren en nieuwe pagina’s te schrijven.

  • Resultaten

    + 538,31% organische sessies
    + 1.840% behaalde doelen
    + 203,93% conversiepercentage
    Van 0,7% naar 1,4% CTR
    Van 34% naar 86% non-branded verkeer

Jordi Damen

Wil je ook hulp bij het verbeteren van je organische vindbaarheid?

Wij helpen je graag bij het opstellen van een contentstrategie!

Dit wil ik ook