Infrastructuur
De trechter in ons logo staat voor de gehele infrastructuur, waarbij we inzoomen op alle aspecten die je marketingproces beïnvloeden. Ofwel van je website, teksten en beelden, bestaande campagnes/tools, meetbaarheid, aanwezig online kennis tot aan alle dashboarding en koppelingen met ERP, HRM en CRM systemen.
Het begint met een website of dynamische landingspagina als basis voor de concepten. Binnen Leadrs bouwen we geen websites, maar weten we wel waar je website aan moet voldoen om een hoge ranking in Google te verkrijgen (gratis resultaten). Met alleen veel bezoekersverkeer ben je er nog niet. Vandaar dat we er ook voor zorgen dat de pagina’s aan alles voldoen om zo goed mogelijk te kunnen converteren (CRO & data analyses).
We hebben ook allerlei formats om van een strategie tot een praktisch implementatieplan te komen. Denk hierbij aan het opzetten van een online strategie conform het STDC model (See, Think, Do, Care model van Google). Maar ook aan het opzetten van een contentkalender, e-mail flows, leadnurturing tools, b2b opvolgtools of een format voor het inrichten van je social kanalen.

See Think Do Care model van Google
Daarnaast zorgen we ervoor dat alle data goed gemeten kan worden met dashboards. Zo maken we alle prestaties van de online en social kanalen 24/7 inzichtelijk. De voortgang ten opzichte van vorig jaar of het gestelde target kan altijd ingezien worden.
Hierbij gaan we verder dan de meeste concurrenten door ook koppelingen te maken met ERP, CRM en HRM systemen. Zo kunnen we sturen op omzet en winstmaximalisatie. Met behulp van onze leaddashboards wordt data verrijkt en is het mogelijk om inzichtelijk te maken welke recruiter, binnendienst- of salesmedewerker de hoogste conversie heeft. Dit gaat zover dat we voor klanten kunnen analyseren op postcode, tijd, apparaat en advertentie of daadwerkelijk zoekwoord welke lead verantwoordelijk is voor welke omzet. We hebben ervaren dat winstmaximalisatie zit in de succesvolle opvolging en afstemming op je beschikbare capaciteit. Om dit te bereiken adviseren we klanten ook bij het optimaliseren van je marketingprocessen of bij het opzetten en inrichten van tools zoals marketing automation pakketten, e-mailmarketing en ATS software.
Om succesvol campagnes te maken hebben we uiteraard tekst en beeld nodig. Door content of contentrichtlijnen aan te leveren, zorgen we ervoor dat er input is om vindbaar te zijn, campagnes op te zetten of een social contentkalender te vullen. Deze content kun je ook inzetten om in te spelen op trends, waarbij we voorspellen welke content/zoekwoorden ervoor zorgen dat je meer omzet gaat realiseren als je een hogere ranking realiseert. Beeld heeft betrekking op afbeeldingen voor op de website, banners, GIFjes, video’s en alle andere mogelijkheden om de boodschap over te brengen en de conversie te verhogen.
We werken graag met jouw marketing, recruitment of salesteam. Voor een goede samenwerking en kennisoverdracht hebben we opleidingsprogramma’s ontwikkeld. Zo bieden wij een compleet opleidingsprogramma om de juiste online marketeers voor onze klanten te recruiten, selecteren, werven en op te leiden aan de hand van een compleet opleidingsprogramma. En als je je online marketing afdeling niet zelf wilt opbouwen dan bieden we ook de mogelijkheid om alle online activiteiten te insourcen. Zo vormt Leadrs het online marketingteam binnen je bedrijf. Op grond van de op voorhand vastgestelde KPI’s nemen we daarbij alle online activiteiten over.