Binnen ons leadgeneratie programma zetten we afhankelijk van je businesscase, infrastructuur, doelgroep & branche alle mogelijke online kanalen in (Google, LinkedIn, Facebook, Instagram, Youtube, Bing, Pinterest, etc.). Dit als doel om de doelgroep te bereiken op het juiste moment, zodat de interesse wordt gecreëerd en we de doelgroep kunnen bewerken tot lead. Uiteraard gebruiken we daar het See, Think, Do, Care model van Google voor, waarbij we per doelgroep, de doelen, kanalen, uitingen/campagnes, content en bijbehorende call to actions, KPI’s en het opvolgproces definiëren.

Echter daar begint ons lead-klant generatie programma pas echt
We verschillen van onze concurrenten doordat we naast online specialisaties ook de koppeling maken met ERP en CRM systemen om te kunnen meten welke lead leidt tot omzet. Om dit te realiseren hebben we verschillende tools, applicaties en dashboards waarmee we dit kunnen inrichten voor je organisatie. Hierbij gebruiken we niet alleen de Google Analytics en teruggekoppelde klantdata maar ook externe data die beschikbaar is (denk hierbij aan CBS data, energieverbruik, weerdata, etc.).
Dit alles met als doel om de leadgeneratie campagnes op basis van al deze data te optimaliseren. We sturen dus niet op kosten per lead, maar op kosten per klant en optimaliseren hierbij alle mogelijke kanalen en welk effect deze op elkaar hebben. Op deze wijze weten we ook bij al onze klanten wat de leads aan omzet opleveren en kunnen we deze benchmarks gebruiken om sneller tot hogere rendementen te komen.